УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Товар, замовлений в KIDO.co.ua і не підійшов за якимись причинами, може бути повернутий протягом 14 днів після його отримання, згідно з законодавством України.
ПРИЧИНИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ З БОКУ ПОКУПЦЯ МОЖУТЬ БУТИ НАСТУПНІ:
- Виробничій брак
- Колір (відтінок не враховується, якщо зовсім інший колір) / фасон отриманого товару відрізняється від моделі з фотографії на сайті.
Повернення товару належної якості можливий, якщо:
- товар не був у вжитку;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні етикетки;
- є товарний / касовий чек, або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару.
Повернення товару неналежної якості
Причиною для повернення товару з боку Покупця може бути виробничий брак товару.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ НАСТУПНИМ СПОСОБОМ:
- Повернення товару здійснюється за допомогою відправки заявки у вільній формі на адресу kido.co.ua@gmail.com, вказавши тему листа "Брак замовлення № ...". У листі необхідно описати виявлений недолік товару, вказати його артикул, докласти фото самого виробу, фото бракованої частини виробу крупним планом.
- Термін розгляду заявки не перевищує 7 (сім) робочих днів.
- У разі, якщо за результатом розгляду заявки Продавцем прийнято позитивне рішення, покупець може передати товар для повернення відповідно до описаного нижче порядку повернення.
- У разі відхилення заявки, покупець має право звернутися в незалежну експертизу. Якщо незалежною експертизою буде підтверджено право покупця на повернення товару, всі витрати покупця, пов'язані з проведенням незалежної експертизи підлягають відшкодуванню Продавцем.
СПОСОБИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
- Повернення товару здійснюється наступним способом:
- відправка на склад з відділення Нової Пошти.
ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ:
Заповніть і роздрукуйте заяву на повернення в залежності від способу оплати (якщо немає можливості роздрукувати заяву, напишіть його від руки):
- Для отримання бланка заяви зателефонуйте менеджеру (+38 066 630 68 52)
- Надішліть скан / фото заповненої та підписаної заяви на адресу kido.co.ua@gmail.com і вкажіть тему листа "Повернення замовлення № ..."
В КОРОБКУ З ТОВАРОМ ВКЛАДІТЬ:
- Товар
- Заяву про повернення
- Чек / копію чека про покупку
Зверніть увагу, що грошові кошти за повернутий товар будуть відправлені особі, який оформив замовлення на сайті, і, в разі оплати онлайн, на ту карту, з якої була здійснена оплата. Якщо Покупець не може самостійно отримати грошові кошти, за нього це може зробити довірена особа.
ВАРТІСТЬ ПОВЕРНЕННЯ:
Вартість клієнтського повернення становить 70 грн.
* У разі повернення товару неналежної якості або переплутати артикулу витрати на зворотну доставку товару оплачує Продавець.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ:
Згідно з доповненням №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172 деякі категорії товарів не підлягають обміну або поверненню.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.