УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

 

Товар, замовлений в KIDO.co.ua і не підійшов за якимись причинами, може бути повернутий протягом 14 днів після його отримання, згідно з законодавством України.

 

ПРИЧИНИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ З БОКУ ПОКУПЦЯ МОЖУТЬ БУТИ НАСТУПНІ:

 

  • Виробничій брак 
  • Колір (відтінок не враховується, якщо зовсім інший колір) / фасон отриманого товару відрізняється від моделі з фотографії на сайті.

Повернення товару належної якості можливий, якщо:

  • товар не був у вжитку;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні етикетки;
  • є товарний / касовий чек, або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару.

 Повернення товару неналежної якості

 

Причиною для повернення товару з боку Покупця може бути виробничий брак товару.

 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ НАСТУПНИМ СПОСОБОМ:

 

  • Повернення товару здійснюється за допомогою відправки заявки у вільній формі на адресу kido.co.ua@gmail.com, вказавши тему листа "Брак замовлення № ...". У листі необхідно описати виявлений недолік товару, вказати його артикул, докласти фото самого виробу, фото бракованої частини виробу крупним планом.
  • Термін розгляду заявки не перевищує 7 (сім) робочих днів.
  • У разі, якщо за результатом розгляду заявки Продавцем прийнято позитивне рішення, покупець може передати товар для повернення відповідно до описаного нижче порядку повернення.
  • У разі відхилення заявки, покупець має право звернутися в незалежну експертизу. Якщо незалежною експертизою буде підтверджено право покупця на повернення товару, всі витрати покупця, пов'язані з проведенням незалежної експертизи підлягають відшкодуванню Продавцем.

 

 

СПОСОБИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

 

 

  • Повернення товару здійснюється наступним способом:
  • відправка на склад з відділення Нової Пошти.

 

ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ:

 

Заповніть і роздрукуйте заяву на повернення в залежності від способу оплати (якщо немає можливості роздрукувати заяву, напишіть його від руки): 

  1. Для отримання бланка заяви зателефонуйте менеджеру (+38 066 630 68 52)
  2. Надішліть скан / фото заповненої та підписаної заяви на адресу kido.co.ua@gmail.com і вкажіть тему листа "Повернення замовлення № ..."

 

В КОРОБКУ З ТОВАРОМ ВКЛАДІТЬ:

 

  1. Товар
  2. Заяву про повернення
  3. Чек / копію чека про покупку 

 Зверніть увагу, що грошові кошти за повернутий товар будуть відправлені особі, який оформив замовлення на сайті, і, в разі оплати онлайн, на ту карту, з якої була здійснена оплата. Якщо Покупець не може самостійно отримати грошові кошти, за нього це може зробити довірена особа.

 

 

ВАРТІСТЬ ПОВЕРНЕННЯ:

 

Вартість клієнтського повернення становить 70 грн.

 * У разі повернення товару неналежної якості або переплутати артикулу витрати на зворотну доставку товару оплачує Продавець.

 

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ:

Згідно з доповненням №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172 деякі категорії товарів не підлягають обміну або поверненню.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.